ابزار رایگان وبلاگ

راهنمای تدریس فارسی سوم دبستان نگارش 92 - ***{ محتوای الکترونیکی و آموزشی برای فرهنگیان و دانش آموزان }***
X
تبلیغات
رایتل

***{ محتوای الکترونیکی و آموزشی برای فرهنگیان و دانش آموزان }***

اَللّهُمَّ عَجَّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَالْعافِیَةَ وَالنَّصْرَ

راهنمای تدریس فارسی سوم دبستان نگارش 92

در این کتاب که به صورت PDF ارائه شده است ، به صورت مبسوط به چهار روش قضاوت عملکرد، روش تدریس اعضای گروه، کارایی گروه و روشن سازی طرز تلقی با تأکید برفعّالیت های گروهی، همیاری و مشارکتی که در دورهٔ ابتدایی جایگاه ویژه ای دارد، پرداخته شده است تا معلّمان با نهادینه سازی فرهنگ سازگاری و همکاری بین دانش آموزان به ارزش کارکرد آموزشی کلاس بیفزایند .

فارسی سوم، نقطهٔ عطف پیوند روح لطیف دانش آموزان با مهارت های زبان آموزی است که در شکلی دل نشین و روان در بستر ذائقهٔ کودکانهٔ دانش آموزان این پایه، جاری می شود. تداوم این جریان زلال بر عهدهٔ معلّمان دلسوز است که فضای انس دانش آموزان با زبان و ادبیات فارسی را مهیّا نمایند.

نتایج آزمون بین المللی سواد خواندن (پرلز) نشان می دهد دانش آموزان ایران در درک متن عملکرد بسیار ضعیفی دارند.جایگاه ایران در پرلز 2001 میان 35 کشور شرکت کننده رتبهٔ 32 ، درپرلز 2006 میان 45 نظام آموزشی جهان رتبه 40 است و در پرلز 2011 میان 46 نظام آموزشی جهان 39 بوده است.

به منظور آشنایی معلّمان با رو شهای تدریس، در فصل دوم این کتاب، شانزده روش تدریس علمی متناسب با محتوای متن هر درس به صورت پیشنهادی ارائه شده است.برای دانلود این کتاب الکترونیکی از لینک دانلود http://www.chap.sch.ir/books/1935 و یا از لینک دانلود زیر استفاده نمائید .






تاریخ ارسال: دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 | نویسنده: K-Amirkhani | چاپ مطلب 1 نظر