ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
دراین محتوای الکترونیکی که به بررسی رابطه های ریاضی از نظر کوچکتر یا بزرگتر و یا تساوی ، می پردازد ، دانش آموز پس از بدست آوردن حاصل عبارت های ریاضی که شامل جمع ، تفریق ، ضرب و یا تقسیم می باشد ، نسبت به قرار دادن علامت مناسب اقدام می کند . امیدوارم این محتوا به فهم هرچه بهتر پرسش های این چنینی کمک نماید .این محتوا در قالب یک فایل اجرائی می باشد و نیاز به برنامه خاصی برای اجرا ، نمی باشد . این محتوا مناسب پایه چهارم ابتدائی و حتی سوم ابتدائی می باشد .