***{ محتوای الکترونیکی و آموزشی برای فرهنگیان و دانش آموزان }***

***{ محتوای الکترونیکی و آموزشی برای فرهنگیان و دانش آموزان }***

اَللّهُمَّ عَجَّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَالْعافِیَةَ وَالنَّصْرَ
***{ محتوای الکترونیکی و آموزشی برای فرهنگیان و دانش آموزان }***

***{ محتوای الکترونیکی و آموزشی برای فرهنگیان و دانش آموزان }***

اَللّهُمَّ عَجَّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَالْعافِیَةَ وَالنَّصْرَ

ایجاد اتوماتیک وار فهرست مطالب در مایکرسافت ورد 2007 و 2010 و 2013

یکی از اصلی ترین مواردی که بعد از تایپ و نوشتن یک پایان‌نامه ، مقاله ، اقدام پژوهی ، جزوه  ویا یک کتاب مورد نیاز است، فهرست مطالب یا به عبارتی فهرست عناوین آن مقاله یا ... است که به بیان عناوین مطالب موجود در صفحات و شماره صفحه مربوط به آن عناوین می پردازد و به ما کمک میکند تا بدون اتلاف وقت و به راحتی به مطلب مورد نظر و صفحه آن مراجعه کنیم. در این فایل آموزشی که در قالب یک فایل PDF زیبا ارائه کرده ام ،  نحوه ساخت و ویرایش  بدون دردسر   فهرست عناوین و واژه ها و در واقع چگونگی ایجاد اتوماتیکفهرست برای یک متن در برنامه  Microsoft Word آموزش داده می شود.


نکات قابل توجه در این آموزش :


1- این آموزش با توجه به برنامه  Microsoft Word از نسخه آفیس 2007 و 2010 و 2013 تهیه شده است .


2- برای باز کردن فایل کتاب که به صورت PDF است از برنامه Adobe Reader یا Foxit PDF Reader استفاده کنید.

امیدوارم این مطلب آموزشی راهگشا وراهنمای شما عزیزان باشد .



چگونه در هنگام مطالعه با حواس پرتی مقابله کنیم؟

شایدشما تا به حال خیلی به “حواس پرتی” فکر کرده باشید و بارها از خود پرسیده باشید که چرا گاهی به هنگام مطالعه حواس آدم پرت می شود؟  نمی دانم که شما برای این سؤال خود چه جوابی پیدا کرده اید اما پاسخ صحیح این پرسش در مطالعه این فایل PDF بسیار زیبا خواهید یافت . این فایل توسط همکار فرهنگی گرانقدر آقای بهنام پیروی تهیه شده از آموزش و پرورش شهرستان کلات ، امیدوارم در مطالعه هرچه بهتر شما عزیزان موثر واقع شود . بنده که از مطالعه آن بهره مند شدم .









کتاب جدیدالتالیف آموزش قرآن پنجم دبستان سال تحصیلی 95-1394

اولیّن کتاب جدیدالتالیف پایه پنجم دبستان با عنوان آموزش قرآن پنجم دبستان (سال تحصیلی 95-1394) بر روی سایت چاپ و نشر کتاب درسی سازمان پژوهش و برنامه ریزی  آموزشی (http://www.chap.sch.ir/books/3039) قرار گرفت . 

در این کتاب، جامعیت آموزش قرآن موردنظر است؛ یعنی علاوه بر توانایی روخوانی و روان خوانی، به سایر جنبه های ضروری و پرجاذبه ی آن، مانند زیباخوانی، درک معنای آیات و آشنایی با داستان ها و معارف قرآنی نیز توجه می شود.

طبق مصوبه ی جلسات 677 و ٨٤٤ شورای عالی آموزش و پرورش این کتاب توسط آموزگار پایهپنجم، طی ٣ جلسه در هفته تدریس می شود. این کتاب به وسیله ى یک حلقه نوار آموزشى، که در اختیار سازمان هاى آموزش و پرورش استان ها قرارگرفته است، تدریس مى شود. به منظور ایجاد انس دانش آموزان با قرآن کریم، از داستان های زیبا و پرمعنای آن و هم چنین از عبارات کوتاه، زیبا و حکمت آمیز قرآن استفاده شده است. در لینک زیر فایل PDF این کتاب قرار دارد .